0% Complete
English
صفحه اصلی
/
دوازدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
تاثیر مدیریت دانش مشتری بر توسعه محصول جدید و نوآورانه با رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری با استفاده از حداقل مربعات جزئی: مطالعۀ موردی شرکت کاله
نویسندگان :
آرش خسروی
1
سیده فاطمه حسینی
2
مرتضی رجب زاده
3
1- دانشکده مهندسی، مرکز آموزش عالی محلات، محلات، ایران
2- دانشکده مهندسی، مؤسسه آموزش عالی پویش، قم، ایران
3- 2دانشکده مهندسی، مرکز آموزش عالی محلات، محلات، ایران
کلمات کلیدی :
توسعه محصول، مدیریت دانش مشتری، نوآوری
چکیده :
شرکتها با نوآوري هاي مستمر سعی میکنند مزایاي رقابتی بدست بیاورند، زیرا معرفی یک محصول جدید به بازار هم هزینه بر است و هم با چالشهاي فراوانی روبروست. امروزه، دانش یک سلاح راهبردی است که منجر به موفقیت در عرصه رقابت میشود و سازمانهایی موفق هستند که به طور مداوم دانش جدید ایجاد و آن را در توسعه محصول خود بکار میبرند. در این پژوهش با هدف بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر توسعه محصول جدید و نوآورانه، از 120 مشتری شرکت لبنی کاله، دادههای مورد نظر، مشتمل بر متغیرهای "ساختار سازمانی"، "حمایت مدیریت سازمان"، "مهارت"، "انگیزه"، "درخت دانش"، "سیستم نرم افزاری"، "مدیریت دانش مشتری" و "توسعه محصول جدید و نوآورانه"، به کمک پرسشنامه جمع آوری شده است. این داده ها با توجه به فرضیات مدل و مدل سازی معادلات ساختاری با روش حداقل مربعات جزیی در نرم افزار Smart PLS پیاده سازی شدند، که تحلیل نتایج، حاکی از مدل مناسب و تاثیرگذاری خوب متغیرها میباشد. طبق نتایج به دست آمده در برازش مدل، تمام متغیرها در تمام حوزهها مقدار روایی و پایایی مناسبی در مدل کسب نمودند. همچنین در اثرات کلی مدل نشان داده شد که تمام روابط و تاثیرگذاریهای متغیرهای مذکور، معنی دار میباشند
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
پیش بینی ارتباط میزان مرگ و میر با هم زمانی وجود دو بیماری در مبتلایان به کرونا به کمک بگارگیری شبکه عصبی Word2Vec
سمن مثقالی - دکتر جواد عسکری سمن مثقالی - جواد عسکری -
روشی برای تشخیص مرحله پیشرفت آلزایمر در تصاویرFMRI مبتنی بر شبکه های عصبی چگال
فرساد زمانی بروجنی - عباس بهره دار
طبقهبندی ترافیک رمز مبتنی بر یادگیری ماشین
افسانه معدنی - شقایق نادری - حسین قرایی
A Novel Resource Allocation Scheme for Underlaying NOMA-Based Multi-Channel Cognitive D2D Communications
Anahita Akbari - Dr Javad Zeraatkar Moghaddam - Dr Mehrdad Ardebilipour
Establishing security using cryptography and biometric authentication to counter cyber-attacks
Mohammed ADIL AKABR - Mehdi Hamidkhani - Mostafa Sadeghi
AI-Driven Approach to Detect Equivalent Elements within Domain Models
Mohammad-Sajad Kasaei - Mohammadreza Sharbaf - Afsaneh Fatemi - Bahman Zamani
Enhancing Mutation Testing through Grammar Fuzzing and Parse Tree-Driven Mutation Generation
Mohamad Khorsandi - Alireza Dastmalchi Saei - Mohammadreza Sharbaf
SBST challenges from the perspective of the test techniques
Sepideh Kashefi Gargari - Dr Mohammad Reza Keyvanpour
An integrated approach for estimating software cost estimation using Adaptive Neuro-Fuzzy Inference System and the Grey Wolf Optimization algorithm
Maryam Karimi - Taghi Javdani Gandomani - Mahdi Mosleh
کشف برخط تقلب پیشنهاد ساختگی (Bid-Shielding) در مناقصه و مزایدههای الکترونیکی هلندی با رویکرد تحلیل شبکه اجتماعی
فاطمه الثلایا - دکتر سید علیرضا هاشمی گلپایگانی فاطمه الثلایا - سید علیرضا هاشمی گلپایگانی -
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.5.2