0% Complete
English
صفحه اصلی
/
دوازدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
تاثیر مدیریت دانش مشتری بر توسعه محصول جدید و نوآورانه با رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری با استفاده از حداقل مربعات جزئی: مطالعۀ موردی شرکت کاله
نویسندگان :
آرش خسروی
1
سیده فاطمه حسینی
2
مرتضی رجب زاده
3
1- دانشکده مهندسی، مرکز آموزش عالی محلات، محلات، ایران
2- دانشکده مهندسی، مؤسسه آموزش عالی پویش، قم، ایران
3- 2دانشکده مهندسی، مرکز آموزش عالی محلات، محلات، ایران
کلمات کلیدی :
توسعه محصول، مدیریت دانش مشتری، نوآوری
چکیده :
شرکتها با نوآوري هاي مستمر سعی میکنند مزایاي رقابتی بدست بیاورند، زیرا معرفی یک محصول جدید به بازار هم هزینه بر است و هم با چالشهاي فراوانی روبروست. امروزه، دانش یک سلاح راهبردی است که منجر به موفقیت در عرصه رقابت میشود و سازمانهایی موفق هستند که به طور مداوم دانش جدید ایجاد و آن را در توسعه محصول خود بکار میبرند. در این پژوهش با هدف بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر توسعه محصول جدید و نوآورانه، از 120 مشتری شرکت لبنی کاله، دادههای مورد نظر، مشتمل بر متغیرهای "ساختار سازمانی"، "حمایت مدیریت سازمان"، "مهارت"، "انگیزه"، "درخت دانش"، "سیستم نرم افزاری"، "مدیریت دانش مشتری" و "توسعه محصول جدید و نوآورانه"، به کمک پرسشنامه جمع آوری شده است. این داده ها با توجه به فرضیات مدل و مدل سازی معادلات ساختاری با روش حداقل مربعات جزیی در نرم افزار Smart PLS پیاده سازی شدند، که تحلیل نتایج، حاکی از مدل مناسب و تاثیرگذاری خوب متغیرها میباشد. طبق نتایج به دست آمده در برازش مدل، تمام متغیرها در تمام حوزهها مقدار روایی و پایایی مناسبی در مدل کسب نمودند. همچنین در اثرات کلی مدل نشان داده شد که تمام روابط و تاثیرگذاریهای متغیرهای مذکور، معنی دار میباشند
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
A novel approach audio watermarking based on (GBT,DCT,SVD)
Mahdi Mosleh
Writer-Independent Signature Verification with Enhanced AlexNet and Preprocessing Analysis
Mohammadreza Gholipour Shahraki - Mohammad Ghasemzadeh
کشف برخط تقلب پیشنهاد ساختگی (Bid-Shielding) در مناقصه و مزایدههای الکترونیکی هلندی با رویکرد تحلیل شبکه اجتماعی
فاطمه الثلایا - دکتر سید علیرضا هاشمی گلپایگانی فاطمه الثلایا - سید علیرضا هاشمی گلپایگانی -
Business Process Improvement Challenges: A Systematic Literature Review
Hanieh Kashfi - Fereidoon Shams Aliee
Enhancing Employee Promotion Prediction with a Novel Hybrid Model Integrating Convolutional Neural Networks and Random Forest
Pouya Ardehkhani - Seyyed Reza Moslemi - Hanieh Hooshmand
Sentiment Analysis of the Amazon Customers Using the BiGRU Neural Network Enhanced by Attention Mechanism
Sara Sinan Salman al-Abedi - Keyvan Mohebbi
IoMT-Enabled Smart Healthcare: State-of-the-Art, Security and Future Directions
Shivam Tripathi - Vatsalkumar Makwana - Malaram Kumhar - Harshal Trivedi - Jitendra Bhatia - Sudeep Tanwar - Hossein Shahinzadeh
قطعه بندی خودکار توده کلیه در تصاویر توموگرافی کامپیوتری با استفاده از همافزایی شبکه عصبی عمیق U-Net و الگوریتم فراابتکاری نهنگ
علی خلیلی - محمد مصلح - محمد خیراندیش
Video Steganography in HEVC Using Intra-Prediction Modes
Vahidreza Seirafian - Masoud Omomi
An Efficient Link Prediction Method using Community Structures
Dr Hadi Shakibian - Setareh Mokhtari
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.1