0% Complete
English
صفحه اصلی
/
دوازدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
تاثیر مدیریت دانش مشتری بر توسعه محصول جدید و نوآورانه با رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری با استفاده از حداقل مربعات جزئی: مطالعۀ موردی شرکت کاله
نویسندگان :
آرش خسروی
1
سیده فاطمه حسینی
2
مرتضی رجب زاده
3
1- دانشکده مهندسی، مرکز آموزش عالی محلات، محلات، ایران
2- دانشکده مهندسی، مؤسسه آموزش عالی پویش، قم، ایران
3- 2دانشکده مهندسی، مرکز آموزش عالی محلات، محلات، ایران
کلمات کلیدی :
توسعه محصول، مدیریت دانش مشتری، نوآوری
چکیده :
شرکتها با نوآوري هاي مستمر سعی میکنند مزایاي رقابتی بدست بیاورند، زیرا معرفی یک محصول جدید به بازار هم هزینه بر است و هم با چالشهاي فراوانی روبروست. امروزه، دانش یک سلاح راهبردی است که منجر به موفقیت در عرصه رقابت میشود و سازمانهایی موفق هستند که به طور مداوم دانش جدید ایجاد و آن را در توسعه محصول خود بکار میبرند. در این پژوهش با هدف بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر توسعه محصول جدید و نوآورانه، از 120 مشتری شرکت لبنی کاله، دادههای مورد نظر، مشتمل بر متغیرهای "ساختار سازمانی"، "حمایت مدیریت سازمان"، "مهارت"، "انگیزه"، "درخت دانش"، "سیستم نرم افزاری"، "مدیریت دانش مشتری" و "توسعه محصول جدید و نوآورانه"، به کمک پرسشنامه جمع آوری شده است. این داده ها با توجه به فرضیات مدل و مدل سازی معادلات ساختاری با روش حداقل مربعات جزیی در نرم افزار Smart PLS پیاده سازی شدند، که تحلیل نتایج، حاکی از مدل مناسب و تاثیرگذاری خوب متغیرها میباشد. طبق نتایج به دست آمده در برازش مدل، تمام متغیرها در تمام حوزهها مقدار روایی و پایایی مناسبی در مدل کسب نمودند. همچنین در اثرات کلی مدل نشان داده شد که تمام روابط و تاثیرگذاریهای متغیرهای مذکور، معنی دار میباشند
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Distributed Learning Automata-based Algorithm for Finding K-Clique in Complex Social Networks
Mohammad Mehdi Daliri Khomami - Alireza Rezvanian - Ali Mohammad Saghiri - Mohammad Reza Meybodi
DynamicEvoStream : خوشه بندی پویای جریان داده تکاملی در زمانهای بیکاری
زهرا عمیقی - مرتضی یوسف صنعتی - میرحسین دزفولیان
Fast Online Character Recognition Using a Novel Local-Global Feature Extraction Method
Ayoub Parvizi - Dr Mohammad Kazemifard - Ziba Imani
Enhancing Employee Promotion Prediction with a Novel Hybrid Model Integrating Convolutional Neural Networks and Random Forest
Pouya Ardehkhani - Seyyed Reza Moslemi - Hanieh Hooshmand
آرتمیا: پروتکل مسیریابی مبتنی بر انجمن و آگاه به نظم تماس در شبکة اجتماعی متحرک تأخیرپذیر
سعید مرادی - جمشید باقرزاده محاسفی
Target-driven Navigation of a Mobile Robot using an End-to-end Deep Learning Approach
Mohammad Matin Hosni - Ali Kheiri - Esmaeil Najafi
A Mathematical Optimization Approach for Preference Learning in Movie Recommender Systems with Shared Accounts
Milad Khademali - Fazlollah Aghamohammadi - Marjan Kaedi - Alireza Nasiri
Conceptual Intelligent Model for Visual Question Answering using Attention Mechanism and Relational Reasoning
ٍElham Alighardash - Dr Hassan Khotanlou - Vahid Pour Amin
روشی برای تشخیص مرحله پیشرفت آلزایمر در تصاویرFMRI مبتنی بر شبکه های عصبی چگال
فرساد زمانی بروجنی - عباس بهره دار
بررسی کارآمدی فناوری وب 0.2 در پشتیبانی از فرآیندهای انسان محور و دانش مبنا
سید احسان ملیحی - فاطمه مشایخی کردکلا
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.1