0% Complete
English
صفحه اصلی
/
یازدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
Statistical distance-base acceptance strategy for desirable offers in bilateral automated negotiation
نویسندگان :
Arash Ebrahimnezhad
1
Hamid Jazayeriy
2
Faria Nassiri-mofakham
3
1- دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
2- دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
3- دانشگاه اصفهان
کلمات کلیدی :
Automated Negotiation، Bilateral Negotiation، Acceptance Strategy
چکیده :
In any negotiation, one of the most important parts of the negotiator's task is deciding whether or not to accept the opponent's offer. Actually, the most challenging thing is answering this question: which offer and when must be accepted? A wide range of simple to sophisticated acceptance strategies have been proposed: simple acceptance strategies which have the constant threshold value and sophisticated strategies that notice both utility and time in order to determine acceptance thresholds. This study introduces a novel statistical acceptance strategy with considering the similarity between the opponent's offer and our previous offers, which is combined with existing usual acceptance strategies. Experiments show our strategy has advantages against the state-of-the-art acceptance strategies.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تشخیص خودکار اختلال عروقی ماکولا با عنوان عروق گسترش یافته در تصاویر آنژیوگرافی حاصل از تصویربرداری OCTA
راضیه گنجی - دکتر محسن ابراهیمی مقدم - دکتر رامین نوری نیا
SPA Bot: Smart Price-Action Trading Bot for Cryptocurency Market
Dr Hamid Jazayeriy - Mohammad Daryani
بیشینهسازی تأثیر در شبکههای اجتماعی بر اساس فعالیت کاربران
فاطمه جعفری - علیرضا رضوانیان
Persian deaf sign language recognition system using deep learning
Mohammad Ebrahimi
بررسی روش یادگیری انتقالی جهت پیشبینی پیوند
علی روحانی فر - کمال میرزایی بدرآبادی
A Comparison between Slimed Network and Pruned Network for Head Pose Estimation
Amir Salimiparsa - Hadi Veisi - Mohammad-shahram Moin
سیستم پیشنهاددهنده غذای سالم با استفاده از داده کاوی عادت های تغذیه ای کاربران
محمد عباسی - مریم حسینی پزوه - محمدرضا شمس
سیستم توصیه گر برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی مبتنی بر الگوریتم جنگل تصادفی
فاطمه رمضانی خوزستانی - مجید رفیعی
جمعآوری، تحلیل و خلاصه سازی نظرات کاربران فارسی زبان در شبکههای اجتماعی پیرامون بیماری فراگیر کووید-19
محمدرضا شمس - محمد یاسین فخار محمدرضا شمس - محمد یاسین فخار -
An OWA-Powered Dynamic Customer Churn Modeling in the banking industry Based on Customer Behavioral Vectors
Masoud Alizadeh - Mohammad Soleymannejad - Behzad Moshiri
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.1