0% Complete
English
صفحه اصلی
/
پانزدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
Aspect-Based Sentiment Analysis of After-Sales Service Quality: A Case Study of Snowa and Competitors Using Digikala Reviews
نویسندگان :
Safiyeh Samadanian
1
Marjan Kaedi
2
1- دانشگاه اصفهان/گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان
2- دانشگاه اصفهان
کلمات کلیدی :
After-Sales Service،Aspect-Based Sentiment Analysis،Deep Learning،Multi-Label Classification
چکیده :
In recent years, aspect-based sentiment analysis has gained attention as a method for processing and summarizing customer reviews. This type of analysis aims to answer two main questions: First, which aspect of the product is the review referring to? Second, what is the customer’s sentiment towards that aspect? Given the importance of after-sales service quality in customer satisfaction, this study examines an aspect-based analysis of a set of reviews from Digikala regarding the after-sales service quality of three washing machine brands, including Snowa and its two competitors. Deep learning models are implemented and evaluated based on example-based and label-based metrics. At the end, an analysis is conducted on customer satisfaction with the quality of after-sales services for the three selected brands.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مکانیابی خطاهای کاربردها و خدمات نرمافزاری با کمک تولید داده آزمون با نامتغیرهای محتمل
محمد نصرتی مقدم - حسن حقیقی - مجتبی وحیدی اصل
خوشه بندی مقید داده ها به کمک اتوماتای یادگیر سلولی
شکوفه علی محمدی - احمدعلی آبین
پیش بینی گره های رهبر در شبکه های اجتماعی با استفاده از پیش بینی پیوند
روح اله رشیدی - فرساد زمانی بروجنی - محمد رضا سلطان آقایی - هادی فرهادی
شناسایی جایگاه مالونیلاسیون در پروتئینها با بهرهگیری از استخراج ویژگی و تکنیکهای پردازش زبان طبیعی
حنانه رجبیون - محمد قاسم زاده - وحید رنجبر بافقی
Challenges of Specification Mining-based Test Oracle for Cyber-Physical Systems
Maryam Raiyat Aliabadi - Dr Mojtaba Vahidi - Dr Ramak Ghavamizadeh
An OWA-Powered Dynamic Customer Churn Modeling in the banking industry Based on Customer Behavioral Vectors
Masoud Alizadeh - Mohammad Soleymannejad - Behzad Moshiri
A Model-Driven Approach for Automatic Generation of Android Tourism Applications
Sara Adib - Bahman Zamani
طبقهبندی ترافیک رمز مبتنی بر یادگیری ماشین
افسانه معدنی - شقایق نادری - حسین قرایی
A Joint Trajectory and Energy Harvesting Method for an UAV Enabled Disaster Response Network
Hosein Mohammadi Firozjae - Javad Zeraatkar Moghaddam - Mehrdad Ardebilipour
Paths-oriented Test Data Generation using Genetic Algorithm
Mohammad Reza Hassanpour Charmchi - Dr Bagher Rahimpour cami
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1