0% Complete
English
صفحه اصلی
/
پانزدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
Aspect-Based Sentiment Analysis of After-Sales Service Quality: A Case Study of Snowa and Competitors Using Digikala Reviews
نویسندگان :
Safiyeh Samadanian
1
Marjan Kaedi
2
1- دانشگاه اصفهان/گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان
2- دانشگاه اصفهان
کلمات کلیدی :
After-Sales Service،Aspect-Based Sentiment Analysis،Deep Learning،Multi-Label Classification
چکیده :
In recent years, aspect-based sentiment analysis has gained attention as a method for processing and summarizing customer reviews. This type of analysis aims to answer two main questions: First, which aspect of the product is the review referring to? Second, what is the customer’s sentiment towards that aspect? Given the importance of after-sales service quality in customer satisfaction, this study examines an aspect-based analysis of a set of reviews from Digikala regarding the after-sales service quality of three washing machine brands, including Snowa and its two competitors. Deep learning models are implemented and evaluated based on example-based and label-based metrics. At the end, an analysis is conducted on customer satisfaction with the quality of after-sales services for the three selected brands.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
امنیت در اینترنت اشیا؛ معماری، کاربردها، چالشها و راهکارها
مهدی موسی وند - دکتر پیام محمودی نصر مهدی موسی وند - پیام محمودی نصر -
مکانیابی خطاهای کاربردها و خدمات نرمافزاری با کمک تولید داده آزمون با نامتغیرهای محتمل
محمد نصرتی مقدم - حسن حقیقی - مجتبی وحیدی اصل
Detection and Identification of Cyber-Attacks in Cyber-Physical Systems Based on Machine Learning Methods
Zohre Nasiri Zarandi
شبکههای نرمافزار محور در کلان داده: مطالعهی راهکارهای امنیتی و چالشها
احسان سلیمانی دهکردی - محمدرضا ملاخلیلی میبدی
پیدا کردن خبره در انجمنهای پرسش و پاسخ با استفاده از الگوریتم طبقهبندی ترکیبی
مهراد قاضی پور - علیرضا رضوانیان
Persian deaf sign language recognition system using deep learning
Mohammad Ebrahimi
Smart City Standardized Evaluation :Use Case of Mashhad
Dr ُSeyed Mohammadreza Mirsarraf - Dr Alireza Yari - Dr Navid Zohdi - Ali Motevalizadeh
A Multi Objective & Trust-Based Workflow Scheduling Method In Cloud Computing Based On The MVO Algorithm
Fatemeh Ebadifard
AN EFFICIENT TASK SCHEDULING IN CLOUD COMPUTING BASED ON ACO ALGORITHM
Zahra Shafahi - Dr Alireza Yari
Embedded speech encoder for low-resource languages
Alireza A.Tabatabaei - Pouria Sameti - Ali Bohlooli
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.1