0% Complete
English
صفحه اصلی
/
پانزدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
Aspect-Based Sentiment Analysis of After-Sales Service Quality: A Case Study of Snowa and Competitors Using Digikala Reviews
نویسندگان :
Safiyeh Samadanian
1
Marjan Kaedi
2
1- دانشگاه اصفهان/گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان
2- دانشگاه اصفهان
کلمات کلیدی :
After-Sales Service،Aspect-Based Sentiment Analysis،Deep Learning،Multi-Label Classification
چکیده :
In recent years, aspect-based sentiment analysis has gained attention as a method for processing and summarizing customer reviews. This type of analysis aims to answer two main questions: First, which aspect of the product is the review referring to? Second, what is the customer’s sentiment towards that aspect? Given the importance of after-sales service quality in customer satisfaction, this study examines an aspect-based analysis of a set of reviews from Digikala regarding the after-sales service quality of three washing machine brands, including Snowa and its two competitors. Deep learning models are implemented and evaluated based on example-based and label-based metrics. At the end, an analysis is conducted on customer satisfaction with the quality of after-sales services for the three selected brands.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Analysing effect of news polarity on stock market prediction: a machine learning approach
Golshid Ranjbaran - Dr Mohammad-Shahram Moin - Dr Sasan H Alizadeh - Dr Abbas Koochari
Distributed coordination protocol for event data exchange in IoT monitoring applications
Behnam Khazael - Hadi Tabatabaee Malazi
Sentiment Analysis of the Amazon Customers Using the BiGRU Neural Network Enhanced by Attention Mechanism
Sara Sinan Salman al-Abedi - Keyvan Mohebbi
بهبود رهگیری در زنجیره تامین با استفاده از فناوری زنجیره بلوکی
سید عماد موسوی - مهرداد آشتیانی
روش مهاجرت خوشهای برای بهبود بستربندی به مشتری در گردشکارهای بدون سرویسدهنده
محمدامین قسوری جهرمی - مهرداد آشتیانی - فاطمه بخشی
بررسی تأثیر استقرار استاندارد COBIT در افزایش بهره وری سازمانها (مطالعه موردی: شعب نمایندگیهای همراه اول، ایرانسل، رایتل)
دکتر محمد ابراهیم سمیع - ساره رحمانیان محمد ابراهیم سمیع - ساره رحمانیان -
Sparse Beamforming Design for Non-Coherent UD-CRAN with mm-Wave Fronthaul Links
Alireza M. Hosseini - Dr Abbas Mohammadi
روشی برای تشخیص مرحله پیشرفت آلزایمر در تصاویرFMRI مبتنی بر شبکه های عصبی چگال
فرساد زمانی بروجنی - عباس بهره دار
شکلدهی سه بعدی پرتو و بهبود نرخ امن در شبکههای مخابراتی بیسیم-تواندادهشده مبتنی بر صفحات بازتابی هوشمند
کوثر انصاری - دکتر مهدی مجیدی
Improved Weighting in the Automated Texts Classification using Fuzzy Method
Hamidreza Sadrarhami - S. Mohammadali Zanjani - Ghazanfar Shahgholian
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.5.2