0% Complete
English
صفحه اصلی
/
پانزدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
Aspect-Based Sentiment Analysis of After-Sales Service Quality: A Case Study of Snowa and Competitors Using Digikala Reviews
نویسندگان :
Safiyeh Samadanian
1
Marjan Kaedi
2
1- دانشگاه اصفهان/گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان
2- دانشگاه اصفهان
کلمات کلیدی :
After-Sales Service،Aspect-Based Sentiment Analysis،Deep Learning،Multi-Label Classification
چکیده :
In recent years, aspect-based sentiment analysis has gained attention as a method for processing and summarizing customer reviews. This type of analysis aims to answer two main questions: First, which aspect of the product is the review referring to? Second, what is the customer’s sentiment towards that aspect? Given the importance of after-sales service quality in customer satisfaction, this study examines an aspect-based analysis of a set of reviews from Digikala regarding the after-sales service quality of three washing machine brands, including Snowa and its two competitors. Deep learning models are implemented and evaluated based on example-based and label-based metrics. At the end, an analysis is conducted on customer satisfaction with the quality of after-sales services for the three selected brands.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی کارآمدی فناوری وب 0.2 در پشتیبانی از فرآیندهای انسان محور و دانش مبنا
سید احسان ملیحی - فاطمه مشایخی کردکلا
ElectroCNN: Regressive CNN-based Energy Consumption Forecasting Leveraging Weather Data
Dharmi Patel - Mann Patel - Krisha Darji - Rajesh Gupta - Sudeep Tanwar - Jitendra Bhatia - Hossein Shahinzadeh
Detection and Identification of Cyber-Attacks in Cyber-Physical Systems Based on Machine Learning Methods
Zohre Nasiri Zarandi
Adaptive Stopping Criteria-based A-RANSAC algorithm in Copy Move Image Forgery detection
ZAHRA HOSEINNEJAD - Dr MEHDI NASRI
طراحی واسط کاربری مبتنی بر رفتار و احساسات کاربران در سیستم های هوشمند
فاطمه صبائی - دکتر احمد عبداله زاده بارفروش
شکلدهی سه بعدی پرتو و بهبود نرخ امن در شبکههای مخابراتی بیسیم-تواندادهشده مبتنی بر صفحات بازتابی هوشمند
کوثر انصاری - دکتر مهدی مجیدی
طراحی نرم افزاری مبتنی بر واقعیت افزوده با کاربرد فروش عینک
مینا علیانژاد - نسترن زنجانی - زهرا عسکری نژاد امیری
Paths-oriented Test Data Generation using Genetic Algorithm
Mohammad Reza Hassanpour Charmchi - Dr Bagher Rahimpour cami
ارائه مدل یادگیری ماشین برای پیشبینی سریزمانی باینری از دیدگاه مسئلههای دستهبندی با کاربرد در پیشبینی نتهای موسیقی
نیلوفر ع��دلخانی - حسام عمرانپور
SBST challenges from the perspective of the test techniques
Sepideh Kashefi Gargari - Dr Mohammad Reza Keyvanpour
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1