0% Complete
English
صفحه اصلی
/
دوازدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
Aligning the Brick and Mortar cosmetic with digital transformation as the right way to overhaul the In-store Experience
نویسندگان :
Mehrgan Malekpour
1
Federica Caboni
2
1- موسسه آموزش عالی الغدیر تبریز
2- University of Cagliari
کلمات کلیدی :
E-commerce, Sephora, Innovations, Cosmetic Industry, Online Purchase Intentions, retail formats, online retail, brick-and-mortar stores
چکیده :
Given the pace of changing technology in retailing, researchers are seeking a systematic understanding of its nature and investigating the impacts of new technology in this industry. Nowadays, traditional retail stores encounter enormous challenges from online retailers, and intelligent and immersive retail technology is a valuable tool for generating a unique in-store experience. Therefore, this research will consider traditional retailers' and customers' attitudes toward new technologies, investigate preferred purchasing channels for beauty products from the customer's point of view, and consider the effect of these technologies on customer's behaviour. Hence, this research can provide new insights on consumers' preference toward online or offline retail formats in the beauty industry in Iran to design a precise picture of future retail practices in store-based retailing or e-retailing in Iran. Additionally, this paper aims to deeply understand the beauty customer's attitude toward new technology importance in offline settings. Qualitative data from 18 in-depth consumer interviews depict several drivers like as (discount price, convenience, trust, interaction or getting information with reviewing other customer's comments, etc.) for purchasing from online platforms among participants and also several barriers (the lack of the opportunity of testing products, the lack of communication with retail staff for getting information, the lack of confidence) to consumers' acceptance of purchasing online. The juxtaposition of these factors as barriers or drivers depicts the importance of employing digitalization in physical stores as the best way for empowering them. The findings provide several managerial implications.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
یک سیستم پاسخ به نفوذ در شبکه های اینترنت اشیاء با استفاده از شبکه های مبتنی بر نرم افزار
احسان شاهرخی مینا - رضا محمدی - محمد نصیری
Predicting Suicide Risk in Adolescents with Random Forest for Unbalanced Data Management
Fatemeh Rabbani - Dr Behrooz Masoumi - Dr Mohammad Reza Keyvanpour
تشخیص خودکار اختلال عروقی ماکولا با عنوان عروق گسترش یافته در تصاویر آنژیوگرافی حاصل از تصویربرداری OCTA
راضیه گنجی - دکتر محسن ابراهیمی مقدم - دکتر رامین نوری نیا
امنیت در اینترنت اشیا؛ معماری، کاربردها، چالشها و راهکارها
مهدی موسی وند - دکتر پیام محمودی نصر مهدی موسی وند - پیام محمودی نصر -
Adaptive Stopping Criteria-based A-RANSAC algorithm in Copy Move Image Forgery detection
ZAHRA HOSEINNEJAD - Dr MEHDI NASRI
استخراج ویژگی مجموعه دادههای پزشکی دارای ابعاد بالا با استفاده از برنامه نویسی ژنتیک چند منظوره
سحر فقیهی راد - دکتر سیده نفیسه آل محمد سحر فقیهی راد - سیده نفیسه آل محمد -
خوشه بندی مقید داده ها به کمک اتوماتای یادگیر سلولی
شکوفه علی محمدی - احمدعلی آبین
شناسایی کمپلکس های پروتئینی با استفاده از داده های زیستی و خوشه بندی فازی
مریم مولی وردیخانی - دکتر سعید جلیلی مریم مولی وردیخانی - سعید جلیلی -
Short-Term Traffic Flow Prediction Based on a Recurrent Deep Neural Networks: Study in Tehran
Dr Monireh عبدوس - Taha Vajed Samei
COVID-19 Image Retrieval Using Siamese Deep Neural Network and Hashing Technique
Farsad Zamani Boroujeni - Doryaneh Hossein Afshari - Fatemeh Mahmoodi
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1