0% Complete
فارسی
Home
/
سیزدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
سنجش داده محور ارزش ویژه برند کارکنان
Authors :
علیرضا برادران
1
سپیده نصیری
2
1- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
2- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
Keywords :
ارزش ویژه برند،ارزش ویژه برند کارکنان،ارزش ویژه مبتنی بر کارکنان
Abstract :
چالش بازاریابی امروز حتی پیشاز فرآیند تولید آغاز میشود. دغدغه صاحبان برند در بازارهای رقابتی امروزی دستیابی به مزیتهایی رقابتی است که تقلیدپذیری هرچه دشوارتر توسط رقیبان داشته باشند. این تلاش بیوقفه متخصصان بازاریابی و منابع انسانی را در کنار هم قرار داده تا سازمان و برند را به جایی برسانند که جذابیت بیشتری برای کارکنان بالقوه داشته باشد چراکه یکی از مهمترین مزیتهای رقابتی که بهسختی هم تقلیدپذیر است در اختیار داشتن و در اختیار گرفتن سرمایههای انسانی است. تلاشهای بازاریابان و متخصصان منابع انسانی دستیابی به نوعی ارزش ویژه است که گفتهی کینگ و گریس (۲۰۰۹) آن را ارزش ویژه برند مبتنی بر کارکنان مینامند. اما در زمانهی حضور گسترده شبکههای اجتماعی و انواع راههای ارتباطی الکترونیک، انبوه دادهها کار را برای متخصصان دشوارتر از آنچه بود میکند. بنابرین لازم است برندها به سنجههایی دادهمحور مجهز باشند تا بتوانند ارزش ویژه برند کارکنان را اندازه گرفته و واکنش مناسب را نسبت به آن اعمال کنند. در ادبیات، بهخصوص بعداز معرفی مدل کینگ و گریس (۲۰۰۹) برای این ارزش سه بعد اصلی رفتار متناسب با برند، تأیید تعریف مثبت از برند، و وفاداری به برند بر شمرده شده. صاحبان برندها برای دستیابی به سطوح بالاتر از نتایج ارزش ویژه برند کارکنان باید عواملی را که ما آنها را پیشآیندها نامیدهایم به کار بسته و در سازمان متبوعشان پیاده کنند. در قبال آن میتوانند انتظار داشته باشند با سنجش دادههای عواملی که آنها را پیآمدها نامیدهایم وضعیت خود از نظر این ارزش ویژه را تشخیص دهند. همه اینها ما را بر آن داشت تا تا با مرور مقالات برجسته و مرتبط ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۱ میلادی، ضمن اشاره به ابعاد ارزش ویژهی برند کارکنان، پیشآیندها و پیآمدهای آن را نیز تشریح کنیم.
Papers List
List of archived papers
Improving hypergraph attention and hypergraph convolution networks
Mustafa Mohammadi Gharasuie - Mahmood Shabankhah - Ali Kamandi
Persian Language Understanding in Task-oriented Dialogue System for Online Shopping
Zeinab Borhanifard - Hossein Basafa - Seyedeh Zahra Razavi - Heshaam Faili
Electrophysiological Modeling and Interactive Approaches of Electrical Circuits and Hypergraphs for Understanding Neural Circuit Dynamics
Arian Baymani - Maryam Naderi Soorki
An ESB-based Architecture for Authentication as a Service Through Enterprise Application Integration
Masoumeh Hashemi - Mehdi Sakhaei-nia - Morteza Yousef Sanati
قطعه بندی خودکار توده کلیه در تصاویر توموگرافی کامپیوتری با استفاده از همافزایی شبکه عصبی عمیق U-Net و الگوریتم فراابتکاری نهنگ
علی خلیلی - محمد مصلح - محمد خیراندیش
جمعآوری، تحلیل و خلاصه سازی نظرات کاربران فارسی زبان در شبکههای اجتماعی پیرامون بیماری فراگیر کووید-19
محمدرضا شمس - محمد یاسین فخار محمدرضا شمس - محمد یاسین فخار -
Revert Propagation: Who are responsible for a contagion initialization in a Diffusion Network?
Arman Sepehr - Mohammadzaman Zamani - Hamid Beigy - Shabnam Behzad
Experimental analysis of automated negotiation agents in modeling Gaussian bidders
Fatemeh Hassanvand - Dr Faria Nassiri-Mofakham
روشی برای بهبود آزمون جهش پیشگویانه با در نظر گرفتن اثر داده های از دست رفته
طه رستمی - دکتر سعید جلیلی طه رستمی - سعید جلیلی -
A Nano-based High-Speed QCA circuit for Information Security with Image Masking
Saeid Seyedi - Hatam Abdoli
more
Samin Hamayesh - Version 42.0.3