0% Complete
فارسی
Home
/
سیزدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
سنجش داده محور ارزش ویژه برند کارکنان
Authors :
علیرضا برادران
1
سپیده نصیری
2
1- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
2- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
Keywords :
ارزش ویژه برند،ارزش ویژه برند کارکنان،ارزش ویژه مبتنی بر کارکنان
Abstract :
چالش بازاریابی امروز حتی پیشاز فرآیند تولید آغاز میشود. دغدغه صاحبان برند در بازارهای رقابتی امروزی دستیابی به مزیتهایی رقابتی است که تقلیدپذیری هرچه دشوارتر توسط رقیبان داشته باشند. این تلاش بیوقفه متخصصان بازاریابی و منابع انسانی را در کنار هم قرار داده تا سازمان و برند را به جایی برسانند که جذابیت بیشتری برای کارکنان بالقوه داشته باشد چراکه یکی از مهمترین مزیتهای رقابتی که بهسختی هم تقلیدپذیر است در اختیار داشتن و در اختیار گرفتن سرمایههای انسانی است. تلاشهای بازاریابان و متخصصان منابع انسانی دستیابی به نوعی ارزش ویژه است که گفتهی کینگ و گریس (۲۰۰۹) آن را ارزش ویژه برند مبتنی بر کارکنان مینامند. اما در زمانهی حضور گسترده شبکههای اجتماعی و انواع راههای ارتباطی الکترونیک، انبوه دادهها کار را برای متخصصان دشوارتر از آنچه بود میکند. بنابرین لازم است برندها به سنجههایی دادهمحور مجهز باشند تا بتوانند ارزش ویژه برند کارکنان را اندازه گرفته و واکنش مناسب را نسبت به آن اعمال کنند. در ادبیات، بهخصوص بعداز معرفی مدل کینگ و گریس (۲۰۰۹) برای این ارزش سه بعد اصلی رفتار متناسب با برند، تأیید تعریف مثبت از برند، و وفاداری به برند بر شمرده شده. صاحبان برندها برای دستیابی به سطوح بالاتر از نتایج ارزش ویژه برند کارکنان باید عواملی را که ما آنها را پیشآیندها نامیدهایم به کار بسته و در سازمان متبوعشان پیاده کنند. در قبال آن میتوانند انتظار داشته باشند با سنجش دادههای عواملی که آنها را پیآمدها نامیدهایم وضعیت خود از نظر این ارزش ویژه را تشخیص دهند. همه اینها ما را بر آن داشت تا تا با مرور مقالات برجسته و مرتبط ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۱ میلادی، ضمن اشاره به ابعاد ارزش ویژهی برند کارکنان، پیشآیندها و پیآمدهای آن را نیز تشریح کنیم.
Papers List
List of archived papers
Challenges of Specification Mining-based Test Oracle for Cyber-Physical Systems
Maryam Raiyat Aliabadi - Dr Mojtaba Vahidi - Dr Ramak Ghavamizadeh
Optimal selection of seed nodes by reducing the influence of common nodes in the influence maximization problem
Farzaneh Kazemzadeh - Ali Asghar Safaei - Mitra Mirzarezaee
Knowledge gap extraction based on the learner click behavior in interaction with videos using the association rule algorithm
Yosra Bahrani - Omid Fatemi
Analysing effect of news polarity on stock market prediction: a machine learning approach
Golshid Ranjbaran - Dr Mohammad-Shahram Moin - Dr Sasan H Alizadeh - Dr Abbas Koochari
یک روش انتخاب ویژگی نیمهنظارتی جدید بر اساس منظمسازی هسین
دکتر راضیه شیخ پور راضیه شیخ پور -
IoMT-Enabled Smart Healthcare: State-of-the-Art, Security and Future Directions
Shivam Tripathi - Vatsalkumar Makwana - Malaram Kumhar - Harshal Trivedi - Jitendra Bhatia - Sudeep Tanwar - Hossein Shahinzadeh
پیش بینی بیماری قلبی با استفاده از روش تحلیل شبکه ای
هدیه مشتاقی محمدزاده - فاطمه باقری
جایگزینی دارو براساس پیشبینی یال روی گرافهای ناهمگون با بهرهگیری از جاسازی گراف ناهمگون
رسول سامانی - فهیمه شاهرخ شهرکی - دکتر ناصر قدیری رسول سامانی - فهیمه شاهرخ شهرکی - ناصر قدیری -
تحلیل و بررسی تکنیکهای محاسبات تقریبی
محمد میلاد صیاد - محمد رضا بینش مروستی - سید امیر اصغری
Experimental analysis of automated negotiation agents in modeling Gaussian bidders
Fatemeh Hassanvand - Dr Faria Nassiri-Mofakham
more
Samin Hamayesh - Version 41.3.1