0% Complete
فارسی
Home
/
سیزدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
سنجش داده محور ارزش ویژه برند کارکنان
Authors :
علیرضا برادران
1
سپیده نصیری
2
1- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
2- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
Keywords :
ارزش ویژه برند،ارزش ویژه برند کارکنان،ارزش ویژه مبتنی بر کارکنان
Abstract :
چالش بازاریابی امروز حتی پیشاز فرآیند تولید آغاز میشود. دغدغه صاحبان برند در بازارهای رقابتی امروزی دستیابی به مزیتهایی رقابتی است که تقلیدپذیری هرچه دشوارتر توسط رقیبان داشته باشند. این تلاش بیوقفه متخصصان بازاریابی و منابع انسانی را در کنار هم قرار داده تا سازمان و برند را به جایی برسانند که جذابیت بیشتری برای کارکنان بالقوه داشته باشد چراکه یکی از مهمترین مزیتهای رقابتی که بهسختی هم تقلیدپذیر است در اختیار داشتن و در اختیار گرفتن سرمایههای انسانی است. تلاشهای بازاریابان و متخصصان منابع انسانی دستیابی به نوعی ارزش ویژه است که گفتهی کینگ و گریس (۲۰۰۹) آن را ارزش ویژه برند مبتنی بر کارکنان مینامند. اما در زمانهی حضور گسترده شبکههای اجتماعی و انواع راههای ارتباطی الکترونیک، انبوه دادهها کار را برای متخصصان دشوارتر از آنچه بود میکند. بنابرین لازم است برندها به سنجههایی دادهمحور مجهز باشند تا بتوانند ارزش ویژه برند کارکنان را اندازه گرفته و واکنش مناسب را نسبت به آن اعمال کنند. در ادبیات، بهخصوص بعداز معرفی مدل کینگ و گریس (۲۰۰۹) برای این ارزش سه بعد اصلی رفتار متناسب با برند، تأیید تعریف مثبت از برند، و وفاداری به برند بر شمرده شده. صاحبان برندها برای دستیابی به سطوح بالاتر از نتایج ارزش ویژه برند کارکنان باید عواملی را که ما آنها را پیشآیندها نامیدهایم به کار بسته و در سازمان متبوعشان پیاده کنند. در قبال آن میتوانند انتظار داشته باشند با سنجش دادههای عواملی که آنها را پیآمدها نامیدهایم وضعیت خود از نظر این ارزش ویژه را تشخیص دهند. همه اینها ما را بر آن داشت تا تا با مرور مقالات برجسته و مرتبط ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۱ میلادی، ضمن اشاره به ابعاد ارزش ویژهی برند کارکنان، پیشآیندها و پیآمدهای آن را نیز تشریح کنیم.
Papers List
List of archived papers
Combinatorial Auction Based on Social Choice in the Internet of Things
Maede Esmaeili - Faria Nassiri-Mofakham - Fatemeh Hassanvand
Improving Privacy Protection in a Collaborative Blockchain-based E-Health Records System
Arman Emam-Hoseini - Samane Sobuti - دکتر سیاوش خرسندی - Alireza Hashemi-Golpayeghani
PeCoQ: A Dataset for Persian Complex Question Answering over Knowledge Graph
Romina Etezadi - Mehrnoush Shamsfard
Movable Antenna Design for UAV-Aided Federated Learning via Deep Reinforcement Learning
MOHSEN Ahmadzadeh - Saeid Pakravan - Ghosheh Abed Hodtani
ارائه مدل یادگیری ماشین برای پیشبینی سریزمانی باینری از دیدگاه مسئلههای دستهبندی با کاربرد در پیشبینی نتهای موسیقی
نیلوفر ع��دلخانی - حسام عمرانپور
SBST challenges from the perspective of the test techniques
Sepideh Kashefi Gargari - Dr Mohammad Reza Keyvanpour
Improving Long-Term Engagement of Insurance Brokerages by Providing Gamified Configurations Based on The Delphi Method
Hosein Bayati - Fattaneh Taghiyareh - Sahand Hashemi
An ESB-based Architecture for Authentication as a Service Through Enterprise Application Integration
Masoumeh Hashemi - Mehdi Sakhaei-nia - Morteza Yousef Sanati
Ensemble Model Based on an Improved Convolutional Neural Network with a Domain-agnostic Data Augmentation Technique
Faraz Fatahnaie - Armin Azhdehnia - Seyyed Amir Asghari - Mohammadreza Binesh Marvasti
AN EFFICIENT TASK SCHEDULING IN CLOUD COMPUTING BASED ON ACO ALGORITHM
Zahra Shafahi - Dr Alireza Yari
Samin Hamayesh - Version 40.3.1