0% Complete
فارسی
Home
/
سیزدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
سنجش داده محور ارزش ویژه برند کارکنان
Authors :
علیرضا برادران
1
سپیده نصیری
2
1- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
2- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
Keywords :
ارزش ویژه برند،ارزش ویژه برند کارکنان،ارزش ویژه مبتنی بر کارکنان
Abstract :
چالش بازاریابی امروز حتی پیشاز فرآیند تولید آغاز میشود. دغدغه صاحبان برند در بازارهای رقابتی امروزی دستیابی به مزیتهایی رقابتی است که تقلیدپذیری هرچه دشوارتر توسط رقیبان داشته باشند. این تلاش بیوقفه متخصصان بازاریابی و منابع انسانی را در کنار هم قرار داده تا سازمان و برند را به جایی برسانند که جذابیت بیشتری برای کارکنان بالقوه داشته باشد چراکه یکی از مهمترین مزیتهای رقابتی که بهسختی هم تقلیدپذیر است در اختیار داشتن و در اختیار گرفتن سرمایههای انسانی است. تلاشهای بازاریابان و متخصصان منابع انسانی دستیابی به نوعی ارزش ویژه است که گفتهی کینگ و گریس (۲۰۰۹) آن را ارزش ویژه برند مبتنی بر کارکنان مینامند. اما در زمانهی حضور گسترده شبکههای اجتماعی و انواع راههای ارتباطی الکترونیک، انبوه دادهها کار را برای متخصصان دشوارتر از آنچه بود میکند. بنابرین لازم است برندها به سنجههایی دادهمحور مجهز باشند تا بتوانند ارزش ویژه برند کارکنان را اندازه گرفته و واکنش مناسب را نسبت به آن اعمال کنند. در ادبیات، بهخصوص بعداز معرفی مدل کینگ و گریس (۲۰۰۹) برای این ارزش سه بعد اصلی رفتار متناسب با برند، تأیید تعریف مثبت از برند، و وفاداری به برند بر شمرده شده. صاحبان برندها برای دستیابی به سطوح بالاتر از نتایج ارزش ویژه برند کارکنان باید عواملی را که ما آنها را پیشآیندها نامیدهایم به کار بسته و در سازمان متبوعشان پیاده کنند. در قبال آن میتوانند انتظار داشته باشند با سنجش دادههای عواملی که آنها را پیآمدها نامیدهایم وضعیت خود از نظر این ارزش ویژه را تشخیص دهند. همه اینها ما را بر آن داشت تا تا با مرور مقالات برجسته و مرتبط ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۱ میلادی، ضمن اشاره به ابعاد ارزش ویژهی برند کارکنان، پیشآیندها و پیآمدهای آن را نیز تشریح کنیم.
Papers List
List of archived papers
تشخیص مراحل خواب با کمک جنگل تصادفی و ویژگی های فرکانسی استخراج شده از سیگنال های EEG و EOG
سیدعلی حسینی
Sentiment Analysis of the Amazon Customers Using the BiGRU Neural Network Enhanced by Attention Mechanism
Sara Sinan Salman al-Abedi - Keyvan Mohebbi
A Novel Approach to Data mining algorithms and IoT based data mining machine learning
Danial Ramezani - Seyed Hossein Siadat
Task Scheduling for Real-time Object Detection: Methods and Performance Comparison in ADAS Applications
Mahdi Seyfipoor - Sayyed Muhammad Jaffry - Siamak Mohamadi
Fast Online Character Recognition Using a Novel Local-Global Feature Extraction Method
Ayoub Parvizi - Dr Mohammad Kazemifard - Ziba Imani
An OWA-Powered Dynamic Customer Churn Modeling in the banking industry Based on Customer Behavioral Vectors
Masoud Alizadeh - Mohammad Soleymannejad - Behzad Moshiri
Paths-oriented Test Data Generation using Genetic Algorithm
Mohammad Reza Hassanpour Charmchi - Dr Bagher Rahimpour cami
IoT-Based Model in Smart Urban Traffic Control: Graph theory and Genetic Algorithm
Saeed Doostali - Seyed Morteza Babamir - Mohammad Shiralizadeh Dezfoli - Behzad Soleimani Neysiani
Improving Drug-Target Interaction Prediction Using Enhanced Feature Selection
Maryam Taheri - Mohammad Reza Keyvanpour - Mohadeseh Saadat Mousavi
روشی برای بهبود آزمون جهش پیشگویانه با در نظر گرفتن اثر داده های از دست رفته
طه رستمی - دکتر سعید جلیلی طه رستمی - سعید جلیلی -
more
Samin Hamayesh - Version 42.3.1