0% Complete
English
صفحه اصلی
/
سیزدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
سنجش داده محور ارزش ویژه برند کارکنان
نویسندگان :
علیرضا برادران
1
سپیده نصیری
2
1- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
2- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
کلمات کلیدی :
ارزش ویژه برند،ارزش ویژه برند کارکنان،ارزش ویژه مبتنی بر کارکنان
چکیده :
چالش بازاریابی امروز حتی پیشاز فرآیند تولید آغاز میشود. دغدغه صاحبان برند در بازارهای رقابتی امروزی دستیابی به مزیتهایی رقابتی است که تقلیدپذیری هرچه دشوارتر توسط رقیبان داشته باشند. این تلاش بیوقفه متخصصان بازاریابی و منابع انسانی را در کنار هم قرار داده تا سازمان و برند را به جایی برسانند که جذابیت بیشتری برای کارکنان بالقوه داشته باشد چراکه یکی از مهمترین مزیتهای رقابتی که بهسختی هم تقلیدپذیر است در اختیار داشتن و در اختیار گرفتن سرمایههای انسانی است. تلاشهای بازاریابان و متخصصان منابع انسانی دستیابی به نوعی ارزش ویژه است که گفتهی کینگ و گریس (۲۰۰۹) آن را ارزش ویژه برند مبتنی بر کارکنان مینامند. اما در زمانهی حضور گسترده شبکههای اجتماعی و انواع راههای ارتباطی الکترونیک، انبوه دادهها کار را برای متخصصان دشوارتر از آنچه بود میکند. بنابرین لازم است برندها به سنجههایی دادهمحور مجهز باشند تا بتوانند ارزش ویژه برند کارکنان را اندازه گرفته و واکنش مناسب را نسبت به آن اعمال کنند. در ادبیات، بهخصوص بعداز معرفی مدل کینگ و گریس (۲۰۰۹) برای این ارزش سه بعد اصلی رفتار متناسب با برند، تأیید تعریف مثبت از برند، و وفاداری به برند بر شمرده شده. صاحبان برندها برای دستیابی به سطوح بالاتر از نتایج ارزش ویژه برند کارکنان باید عواملی را که ما آنها را پیشآیندها نامیدهایم به کار بسته و در سازمان متبوعشان پیاده کنند. در قبال آن میتوانند انتظار داشته باشند با سنجش دادههای عواملی که آنها را پیآمدها نامیدهایم وضعیت خود از نظر این ارزش ویژه را تشخیص دهند. همه اینها ما را بر آن داشت تا تا با مرور مقالات برجسته و مرتبط ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۱ میلادی، ضمن اشاره به ابعاد ارزش ویژهی برند کارکنان، پیشآیندها و پیآمدهای آن را نیز تشریح کنیم.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Vi-Net: A Deep Violent Flow Network for Violence Detection in Video Sequences
Tahereh Zarrat Ehsan - Seyed Mehdi Mohtavipour
A Graph Attention-Based Autoencoder for Critical Path Anomaly Detection in Microservices
Mahdi Naderi - Hossein Momeni - Shayan Shahini
رویکردی در تشخیص خودکار بوهای بد در مدل های معماری سازمانی با استفاده از تحلیل گرافی
زهرا رحیمی تمندگانی - شهره آجودانیان
شناسایی وبگاه های دامچینی به کمک شبکه عصبی گسستهساز بردار یادگیر (LVQ)
یگانه ستاری - غلامعلی منتظر
تخلیهی باری وظایف اینترنت اشیاء بر روی مه محاسباتی با استفاده از الگوریتم حشره آبسوار
عفت تقی زاده بیلندی - آرش دلداری - علیرضا صالحان
AOV-IDS: Arithmetic Optimizer with Voting classifier for Intrusion Detection System
Amir Soltany Mahboob - Mohammad Reza Ostadi Moghaddam - Shima Yousefi
Revert Propagation: Who are responsible for a contagion initialization in a Diffusion Network?
Arman Sepehr - Mohammadzaman Zamani - Hamid Beigy - Shabnam Behzad
Similarity Measures in Medical Image Registration: A Review Article
Zohre Mohammadi - Dr Mohammad Reza Keyvanpour
Customer Churn Prediction Using Data Mining Techniques for an Iranian Payment Application
Olya Rezaeian - Dr ُSeyedhamidreza Shahabi Haghighi - Dr Jamal Shahrabi
Stock Market Prediction Using Hard and Soft Data Fusion
Saeed Mohammadi Dashtaki - Masoud Alizadeh - Behzad Moshiri
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.0.3