0% Complete
English
صفحه اصلی
/
سیزدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
سنجش داده محور ارزش ویژه برند کارکنان
نویسندگان :
علیرضا برادران
1
سپیده نصیری
2
1- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
2- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
کلمات کلیدی :
ارزش ویژه برند،ارزش ویژه برند کارکنان،ارزش ویژه مبتنی بر کارکنان
چکیده :
چالش بازاریابی امروز حتی پیشاز فرآیند تولید آغاز میشود. دغدغه صاحبان برند در بازارهای رقابتی امروزی دستیابی به مزیتهایی رقابتی است که تقلیدپذیری هرچه دشوارتر توسط رقیبان داشته باشند. این تلاش بیوقفه متخصصان بازاریابی و منابع انسانی را در کنار هم قرار داده تا سازمان و برند را به جایی برسانند که جذابیت بیشتری برای کارکنان بالقوه داشته باشد چراکه یکی از مهمترین مزیتهای رقابتی که بهسختی هم تقلیدپذیر است در اختیار داشتن و در اختیار گرفتن سرمایههای انسانی است. تلاشهای بازاریابان و متخصصان منابع انسانی دستیابی به نوعی ارزش ویژه است که گفتهی کینگ و گریس (۲۰۰۹) آن را ارزش ویژه برند مبتنی بر کارکنان مینامند. اما در زمانهی حضور گسترده شبکههای اجتماعی و انواع راههای ارتباطی الکترونیک، انبوه دادهها کار را برای متخصصان دشوارتر از آنچه بود میکند. بنابرین لازم است برندها به سنجههایی دادهمحور مجهز باشند تا بتوانند ارزش ویژه برند کارکنان را اندازه گرفته و واکنش مناسب را نسبت به آن اعمال کنند. در ادبیات، بهخصوص بعداز معرفی مدل کینگ و گریس (۲۰۰۹) برای این ارزش سه بعد اصلی رفتار متناسب با برند، تأیید تعریف مثبت از برند، و وفاداری به برند بر شمرده شده. صاحبان برندها برای دستیابی به سطوح بالاتر از نتایج ارزش ویژه برند کارکنان باید عواملی را که ما آنها را پیشآیندها نامیدهایم به کار بسته و در سازمان متبوعشان پیاده کنند. در قبال آن میتوانند انتظار داشته باشند با سنجش دادههای عواملی که آنها را پیآمدها نامیدهایم وضعیت خود از نظر این ارزش ویژه را تشخیص دهند. همه اینها ما را بر آن داشت تا تا با مرور مقالات برجسته و مرتبط ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۱ میلادی، ضمن اشاره به ابعاد ارزش ویژهی برند کارکنان، پیشآیندها و پیآمدهای آن را نیز تشریح کنیم.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
A Model-Driven Approach for Automatic Generation of Android Tourism Applications
Sara Adib - Bahman Zamani
Knowledge Graph Based Retrieval-Augmented Generation for Multi-Hop Question Answering Enhancement
Mahdi Amiri Shavaki - Pouria Omrani - Ramin Toosi - Mohammad Ali Akhaee
طراحی و پیاده سازی بستر اجرای بازی جنگ سایبری
مریم نصراصفهانی - بهروز ترک لادانی - بهروز شاهقلی قهفرخی - حسین قجاوند بلتیجه - نوید شیرمحمدی - مهدی شمس - محمدامین آقاکبیری
ML-based Optical Fibre Fault Detection in Smart Surveillance and Traffic Systems
Rushil Patel - Sana Narmawala - Nikunjkumar Mahida - Rajesh Gupta - Sudeep Tanwar - Hossein Shahinzadeh
بهبود عنواننگاری تصویر با استفاده از روشهای یادگیری عمیق
مهدی صیادجو - محمدجواد فدائی اسلام
توسعه مدل مفهومی طراحی فرآیند مدیریت بحران سیلاب از طریق بهینه سازی استفاده از دستگاه های اینترنت اشیاء (IoT Devices) در تصمیم گیری
محمود رسولی - سید احسان ملیحی
شناسایی کمپلکس های پروتئینی با استفاده از داده های زیستی و خوشه بندی فازی
مریم مولی وردیخانی - دکتر سعید جلیلی مریم مولی وردیخانی - سعید جلیلی -
Towards Provable Privacy Protection in IoT-Health Applications
Samane Sobuti - دکتر سیاوش خرسندی
A Graph Attention-Based Autoencoder for Critical Path Anomaly Detection in Microservices
Mahdi Naderi - Hossein Momeni - Shayan Shahini
خوشه بندی ویسیلاب های دو آوایی زبان فارسی در کاربرد لب خوانی
مهسا هدایتی پور - دکتر یاسر شکفته - دکتر محسن ابراهیمی مقدم
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.4