0% Complete
English
صفحه اصلی
/
سیزدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
سنجش داده محور ارزش ویژه برند کارکنان
نویسندگان :
علیرضا برادران
1
سپیده نصیری
2
1- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
2- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
کلمات کلیدی :
ارزش ویژه برند،ارزش ویژه برند کارکنان،ارزش ویژه مبتنی بر کارکنان
چکیده :
چالش بازاریابی امروز حتی پیشاز فرآیند تولید آغاز میشود. دغدغه صاحبان برند در بازارهای رقابتی امروزی دستیابی به مزیتهایی رقابتی است که تقلیدپذیری هرچه دشوارتر توسط رقیبان داشته باشند. این تلاش بیوقفه متخصصان بازاریابی و منابع انسانی را در کنار هم قرار داده تا سازمان و برند را به جایی برسانند که جذابیت بیشتری برای کارکنان بالقوه داشته باشد چراکه یکی از مهمترین مزیتهای رقابتی که بهسختی هم تقلیدپذیر است در اختیار داشتن و در اختیار گرفتن سرمایههای انسانی است. تلاشهای بازاریابان و متخصصان منابع انسانی دستیابی به نوعی ارزش ویژه است که گفتهی کینگ و گریس (۲۰۰۹) آن را ارزش ویژه برند مبتنی بر کارکنان مینامند. اما در زمانهی حضور گسترده شبکههای اجتماعی و انواع راههای ارتباطی الکترونیک، انبوه دادهها کار را برای متخصصان دشوارتر از آنچه بود میکند. بنابرین لازم است برندها به سنجههایی دادهمحور مجهز باشند تا بتوانند ارزش ویژه برند کارکنان را اندازه گرفته و واکنش مناسب را نسبت به آن اعمال کنند. در ادبیات، بهخصوص بعداز معرفی مدل کینگ و گریس (۲۰۰۹) برای این ارزش سه بعد اصلی رفتار متناسب با برند، تأیید تعریف مثبت از برند، و وفاداری به برند بر شمرده شده. صاحبان برندها برای دستیابی به سطوح بالاتر از نتایج ارزش ویژه برند کارکنان باید عواملی را که ما آنها را پیشآیندها نامیدهایم به کار بسته و در سازمان متبوعشان پیاده کنند. در قبال آن میتوانند انتظار داشته باشند با سنجش دادههای عواملی که آنها را پیآمدها نامیدهایم وضعیت خود از نظر این ارزش ویژه را تشخیص دهند. همه اینها ما را بر آن داشت تا تا با مرور مقالات برجسته و مرتبط ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۱ میلادی، ضمن اشاره به ابعاد ارزش ویژهی برند کارکنان، پیشآیندها و پیآمدهای آن را نیز تشریح کنیم.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
A Novel Service Deployment Policy in Fog Computing Considering The Degree of Availability and Fog Landscape Utilization Using Multiobjective Evolutionary Algorithms
Maryam Eslami - Dr Mehdi Sakhaei-nia
A New Routing Protocol in Internet of Vehicles Inspired of Spread Model of the Covid-19 Virus
Taha Yasin Rezapour - Esmaeil Zeinali - Reza Ebrahimi Atani - Mohammad Mehdi Gilanian Sadeghi
Revert Propagation: Who are responsible for a contagion initialization in a Diffusion Network?
Arman Sepehr - Mohammadzaman Zamani - Hamid Beigy - Shabnam Behzad
تخلیهی باری وظایف اینترنت اشیاء بر روی مه محاسباتی با استفاده از الگوریتم حشره آبسوار
عفت تقی زاده بیلندی - آرش دلداری - علیرضا صالحان
Identifying Children's Personality Styles through Drawing Analysis using Machine Learning
Maedeh Mosharraf - Faezeh Banabazi
ISAAF: بهبود چارچوب مجوز خودتطبیق SAAF با استفاده از پیادهسازی مبتنی بر عامل و مفهوم I-Shairing
الهام معین الدینی - دکتر منیره عبدوس - دکتر اسلام ناظمی
Optimal control of robotic hand for rehabilitation using fractional order systems and EEG signal processing
Mehran Safari Dehnavi - Vahid Safari Dehnavi - Masoud Shafiee
AN EFFICIENT TASK SCHEDULING IN CLOUD COMPUTING BASED ON ACO ALGORITHM
Zahra Shafahi - Dr Alireza Yari
Challenges of Specification Mining-based Test Oracle for Cyber-Physical Systems
Maryam Raiyat Aliabadi - Dr Mojtaba Vahidi - Dr Ramak Ghavamizadeh
Improving Deep Neural Network Accelerator for Malaria Diseased Blood Cells using FPGA
Hadi Rezaeikarjani - Mojtaba Valinataj
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.1