0% Complete
English
صفحه اصلی
/
سیزدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
سنجش داده محور ارزش ویژه برند کارکنان
نویسندگان :
علیرضا برادران
1
سپیده نصیری
2
1- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
2- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
کلمات کلیدی :
ارزش ویژه برند،ارزش ویژه برند کارکنان،ارزش ویژه مبتنی بر کارکنان
چکیده :
چالش بازاریابی امروز حتی پیشاز فرآیند تولید آغاز میشود. دغدغه صاحبان برند در بازارهای رقابتی امروزی دستیابی به مزیتهایی رقابتی است که تقلیدپذیری هرچه دشوارتر توسط رقیبان داشته باشند. این تلاش بیوقفه متخصصان بازاریابی و منابع انسانی را در کنار هم قرار داده تا سازمان و برند را به جایی برسانند که جذابیت بیشتری برای کارکنان بالقوه داشته باشد چراکه یکی از مهمترین مزیتهای رقابتی که بهسختی هم تقلیدپذیر است در اختیار داشتن و در اختیار گرفتن سرمایههای انسانی است. تلاشهای بازاریابان و متخصصان منابع انسانی دستیابی به نوعی ارزش ویژه است که گفتهی کینگ و گریس (۲۰۰۹) آن را ارزش ویژه برند مبتنی بر کارکنان مینامند. اما در زمانهی حضور گسترده شبکههای اجتماعی و انواع راههای ارتباطی الکترونیک، انبوه دادهها کار را برای متخصصان دشوارتر از آنچه بود میکند. بنابرین لازم است برندها به سنجههایی دادهمحور مجهز باشند تا بتوانند ارزش ویژه برند کارکنان را اندازه گرفته و واکنش مناسب را نسبت به آن اعمال کنند. در ادبیات، بهخصوص بعداز معرفی مدل کینگ و گریس (۲۰۰۹) برای این ارزش سه بعد اصلی رفتار متناسب با برند، تأیید تعریف مثبت از برند، و وفاداری به برند بر شمرده شده. صاحبان برندها برای دستیابی به سطوح بالاتر از نتایج ارزش ویژه برند کارکنان باید عواملی را که ما آنها را پیشآیندها نامیدهایم به کار بسته و در سازمان متبوعشان پیاده کنند. در قبال آن میتوانند انتظار داشته باشند با سنجش دادههای عواملی که آنها را پیآمدها نامیدهایم وضعیت خود از نظر این ارزش ویژه را تشخیص دهند. همه اینها ما را بر آن داشت تا تا با مرور مقالات برجسته و مرتبط ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۱ میلادی، ضمن اشاره به ابعاد ارزش ویژهی برند کارکنان، پیشآیندها و پیآمدهای آن را نیز تشریح کنیم.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
پیشبینی بازار فارکس با استفاده از نمودار شمعی و شبکهی عصبی GRU
محمدرضا نوروزی - مریم مومنی
Leveraging Retrieval-Augmented Generation for Persian University Knowledge Retrieval
Arshia Hemmat - Mohammad Hassan Heydari - Kianoosh Vadaei - Afsaneh Fatemi
Blockchain-based Secure UAV-assisted Battlefield Operation underlying 5G
Dhruvi Pancholi - Nilesh Kumar Jadav - Sudeep Tanwar - Deepak Garg - S. Mohammadali Zanjani
تشخیص مراحل خواب با کمک جنگل تصادفی و ویژگی های فرکانسی استخراج شده از سیگنال های EEG و EOG
سیدعلی حسینی
Presentation of a New Decoder Based on Quantum Cellular Automata Technology Along with an Analysis of Energy Consumption
- - -
ارائه تکنیک یادگیری چندهسته ای مبتنی بر روش بهینه سازی برای مسئله دسته بندی سیگنال های EEG مبتنی بر تصور حرکتی
یوکابد امیری - حسام عمرانپور
Human Resource Allocation to the Credit Requirement Process, A Process Mining Approach
Omid Mahdi Ebadati - Mohammad Mehrabioun - Shokoofeh Sadat Hosseini
Enhancing Software Effort Estimation with an Integrated Approach of Particle Swarm Optimization and Genetic Algorithms in Analogy-based Method
Ehsan Nasr - Keyvan Mohebbi
A Fuzzy Cluster-Based Routing Algorithm to Extend Wireless Sensor Network Lifetime
Mostafa Mirzaie - Armin Mazinani - Dr Sayyed Majid Mazinani
Context Awareness Gate for Retrieval Augmented Generation
Mohammad Hassan Heydari - Arshia Hemmat - Erfan Naman - Afsaneh Fatemi
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.4