0% Complete
English
صفحه اصلی
/
سیزدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
سنجش داده محور ارزش ویژه برند کارکنان
نویسندگان :
علیرضا برادران
1
سپیده نصیری
2
1- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
2- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
کلمات کلیدی :
ارزش ویژه برند،ارزش ویژه برند کارکنان،ارزش ویژه مبتنی بر کارکنان
چکیده :
چالش بازاریابی امروز حتی پیشاز فرآیند تولید آغاز میشود. دغدغه صاحبان برند در بازارهای رقابتی امروزی دستیابی به مزیتهایی رقابتی است که تقلیدپذیری هرچه دشوارتر توسط رقیبان داشته باشند. این تلاش بیوقفه متخصصان بازاریابی و منابع انسانی را در کنار هم قرار داده تا سازمان و برند را به جایی برسانند که جذابیت بیشتری برای کارکنان بالقوه داشته باشد چراکه یکی از مهمترین مزیتهای رقابتی که بهسختی هم تقلیدپذیر است در اختیار داشتن و در اختیار گرفتن سرمایههای انسانی است. تلاشهای بازاریابان و متخصصان منابع انسانی دستیابی به نوعی ارزش ویژه است که گفتهی کینگ و گریس (۲۰۰۹) آن را ارزش ویژه برند مبتنی بر کارکنان مینامند. اما در زمانهی حضور گسترده شبکههای اجتماعی و انواع راههای ارتباطی الکترونیک، انبوه دادهها کار را برای متخصصان دشوارتر از آنچه بود میکند. بنابرین لازم است برندها به سنجههایی دادهمحور مجهز باشند تا بتوانند ارزش ویژه برند کارکنان را اندازه گرفته و واکنش مناسب را نسبت به آن اعمال کنند. در ادبیات، بهخصوص بعداز معرفی مدل کینگ و گریس (۲۰۰۹) برای این ارزش سه بعد اصلی رفتار متناسب با برند، تأیید تعریف مثبت از برند، و وفاداری به برند بر شمرده شده. صاحبان برندها برای دستیابی به سطوح بالاتر از نتایج ارزش ویژه برند کارکنان باید عواملی را که ما آنها را پیشآیندها نامیدهایم به کار بسته و در سازمان متبوعشان پیاده کنند. در قبال آن میتوانند انتظار داشته باشند با سنجش دادههای عواملی که آنها را پیآمدها نامیدهایم وضعیت خود از نظر این ارزش ویژه را تشخیص دهند. همه اینها ما را بر آن داشت تا تا با مرور مقالات برجسته و مرتبط ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۱ میلادی، ضمن اشاره به ابعاد ارزش ویژهی برند کارکنان، پیشآیندها و پیآمدهای آن را نیز تشریح کنیم.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Automatic identification and reconstruction of Tuberculosis in microscopic images using convolutional auto-encoder network
Ahmad Reza Nadafi - Farahnaz Mohanna
A New Sentence Ordering Method Using BERT Pretrained Model
Melika Golestanipour - Seyedeh Zahra Razavi - Dr Heshaam Faili
ISPREC: Integrated Scientific Paper Recommendation using heterogeneous information network
Elaheh Jafari - Dr Bita Shams - Dr Saman Haratizadeh
Movable Antenna Design for UAV-Aided Federated Learning via Deep Reinforcement Learning
MOHSEN Ahmadzadeh - Saeid Pakravan - Ghosheh Abed Hodtani
Recommendation Systems in Smart Agriculture: Pathway to a well-designed system
Ahmad Nameni - Amir Ghafarian Daneshmand - Omid Mahdi Ebadati E
تخلیهبار محاسباتی ریزدانه تحرکآگاه در رایانش لبه برای اینترنت اشیاء
شکوفه نوروزی - دکتر زینب موحدی شکوفه نوروزی - زینب موحدی -
خوشه بندی شبکههای بیسیم ادهاک مبتنی بر محدودیتهای فازی
پروا کلیبری - کریم صمدزمینی
ارائه یک سیستم توصیهگر آگاه به زمینه مبتنی بر رفتار کاربر در شبکه اجتماعی با استفاده از پیامهای برچسب شده جغرافیایی
زهرا امینی - سید علیرضا هاشمی گلپایگانی - علی میرزائی
طبقه بندی آسیبهای لیگامنت با استفاده از تحلیل تصاویر تشدید مغناطیسی توسط الگوریتمهای یادگیری عمیق
محسن اکبری - دکتر مریم مؤمنی محسن اکبری - مریم مؤمنی -
جایگذاری مقادیر ازدست رفته در داده های سری زمانی چندمتغیره برای پیش بینی مرگ ومیر بیماران با رویکرد یادگیری عمیق مبتنی بر مکانیسم توجه
سید علی هاشمی - سعید جلیلی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.1