0% Complete
English
صفحه اصلی
/
سیزدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
سنجش داده محور ارزش ویژه برند کارکنان
نویسندگان :
علیرضا برادران
1
سپیده نصیری
2
1- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
2- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
کلمات کلیدی :
ارزش ویژه برند،ارزش ویژه برند کارکنان،ارزش ویژه مبتنی بر کارکنان
چکیده :
چالش بازاریابی امروز حتی پیشاز فرآیند تولید آغاز میشود. دغدغه صاحبان برند در بازارهای رقابتی امروزی دستیابی به مزیتهایی رقابتی است که تقلیدپذیری هرچه دشوارتر توسط رقیبان داشته باشند. این تلاش بیوقفه متخصصان بازاریابی و منابع انسانی را در کنار هم قرار داده تا سازمان و برند را به جایی برسانند که جذابیت بیشتری برای کارکنان بالقوه داشته باشد چراکه یکی از مهمترین مزیتهای رقابتی که بهسختی هم تقلیدپذیر است در اختیار داشتن و در اختیار گرفتن سرمایههای انسانی است. تلاشهای بازاریابان و متخصصان منابع انسانی دستیابی به نوعی ارزش ویژه است که گفتهی کینگ و گریس (۲۰۰۹) آن را ارزش ویژه برند مبتنی بر کارکنان مینامند. اما در زمانهی حضور گسترده شبکههای اجتماعی و انواع راههای ارتباطی الکترونیک، انبوه دادهها کار را برای متخصصان دشوارتر از آنچه بود میکند. بنابرین لازم است برندها به سنجههایی دادهمحور مجهز باشند تا بتوانند ارزش ویژه برند کارکنان را اندازه گرفته و واکنش مناسب را نسبت به آن اعمال کنند. در ادبیات، بهخصوص بعداز معرفی مدل کینگ و گریس (۲۰۰۹) برای این ارزش سه بعد اصلی رفتار متناسب با برند، تأیید تعریف مثبت از برند، و وفاداری به برند بر شمرده شده. صاحبان برندها برای دستیابی به سطوح بالاتر از نتایج ارزش ویژه برند کارکنان باید عواملی را که ما آنها را پیشآیندها نامیدهایم به کار بسته و در سازمان متبوعشان پیاده کنند. در قبال آن میتوانند انتظار داشته باشند با سنجش دادههای عواملی که آنها را پیآمدها نامیدهایم وضعیت خود از نظر این ارزش ویژه را تشخیص دهند. همه اینها ما را بر آن داشت تا تا با مرور مقالات برجسته و مرتبط ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۱ میلادی، ضمن اشاره به ابعاد ارزش ویژهی برند کارکنان، پیشآیندها و پیآمدهای آن را نیز تشریح کنیم.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Persian Language Understanding in Task-oriented Dialogue System for Online Shopping
Zeinab Borhanifard - Hossein Basafa - Seyedeh Zahra Razavi - Heshaam Faili
ElectroCNN: Regressive CNN-based Energy Consumption Forecasting Leveraging Weather Data
Dharmi Patel - Mann Patel - Krisha Darji - Rajesh Gupta - Sudeep Tanwar - Jitendra Bhatia - Hossein Shahinzadeh
پیدا کردن خبره در انجمنهای پرسش و پاسخ با استفاده از الگوریتم طبقهبندی ترکیبی
مهراد قاضی پور - علیرضا رضوانیان
An ESB-based Architecture for Authentication as a Service Through Enterprise Application Integration
Masoumeh Hashemi - Mehdi Sakhaei-nia - Morteza Yousef Sanati
مدیریت توأم منابع و خواب ایستگاه پایه مبتنی بر یادگیری تقویتی در شبکه های فوق متراکم با ارتباطات دو طرفه
طاهره رحمتی - بهروز شاهقلی قهفرخی
Improving Drug-Target Interaction Prediction Using Enhanced Feature Selection
Maryam Taheri - Mohammad Reza Keyvanpour - Mohadeseh Saadat Mousavi
بررسی کارآمدی فناوری وب 0.2 در پشتیبانی از فرآیندهای انسان محور و دانش مبنا
سید احسان ملیحی - فاطمه مشایخی کردکلا
SecVanet: provably secure authentication protocol for sending emergency events in VANET
Seyed Amir Mousavi - Mohammad Sadeq Sirjani - Seyyed Javad Bozorg zadeh Razavi - Morteza Nikooghadam
A New Routing Protocol in Internet of Vehicles Inspired of Spread Model of the Covid-19 Virus
Taha Yasin Rezapour - Esmaeil Zeinali - Reza Ebrahimi Atani - Mohammad Mehdi Gilanian Sadeghi
Integration of Electric Vehicles in Smart Grid using Deep Reinforcement Learning
Farkhondeh Kiaee
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.1