0% Complete
فارسی
Home
/
سیزدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
طراحی نرم افزاری مبتنی بر واقعیت افزوده با کاربرد فروش عینک
Authors :
مینا علیانژاد
1
نسترن زنجانی
2
زهرا عسکری نژاد امیری
3
1- دانشکده غیردولتی غیرانتفاعی رفاه
2- دانشکده غیردولتی غیرانتفاعی رفاه
3- دانشکده غیردولتی غیرانتفاعی رفاه
Keywords :
پرو عینک،واقعیت افزوده،ARCore،AR Foundation
Abstract :
فناوری واقعیت افزوده اطلاعات دیجیتالی را با محیط واقعی ادغام می کند. به وسیله این فناوری می توانیم محتوای دیجیتالی ساختهشده را به صورت مجازی در دنیای واقعی نمایش دهیم که این امر درک فرد را از دنیای پیرامون بهبود می بخشد. از کاربرد های فناوری واقعیت افزوده می توان به پتانسیل آن برای استفاده موثر در فروش عینک اشاره کرد، چرا که به طرز شایسته ای تجربه خرید مصرف کنندگان را بهبود میبخشد. پژوهش حاضر به منظور طراحی اپلیکیشنی جهت فروش عینک با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده انجام شده است. حاصل این پژوهش اپلیکیشنی است که با نصب آن بر روی گوشیهای هوشمند تحت سیستم عامل اندروید همگان میتوانند بدون حضور در مراکز خرید، در هر مکان به راحتی عینکهای متنوعی را بررسی کرده و خرید خود را انجام دهند. به منظور دستیابی به هدف، در این پژوهش از پکیج های AR Foundation و ARCore برای استفاده از قابلیت واقعیت افزوده در نرم افزار یونیتی استفاده شده است. در نتیجه ی ساخت این اپلیکیشن چندین مانع از جمله ضرورت تست عینک برای تجربه دید واقعی آن توسط مشتریان در طول فرآیند خرید عینک برطرف می شود.
Papers List
List of archived papers
استخراج ویژگی مجموعه دادههای پزشکی دارای ابعاد بالا با استفاده از برنامه نویسی ژنتیک چند منظوره
سحر فقیهی راد - دکتر سیده نفیسه آل محمد سحر فقیهی راد - سیده نفیسه آل محمد -
Towards Provable Privacy Protection in IoT-Health Applications
Samane Sobuti - دکتر سیاوش خرسندی
LuckyAgent2022: A Stop-Learning Multi-Armed Bandit Automated Negotiating Agent
Arash Ebrahimnezhad - Faria Nassiri-Mofakham
بهبود رهگیری در زنجیره تامین با استفاده از فناوری زنجیره بلوکی
سید عماد موسوی - مهرداد آشتیانی
ارائه یک مدل جهت تخصیص منابع به توابع مجازی شبکه (VNF) باهدف حفظ درجه تعادل بار در شبکه های چند دامنه ای مبتنی بر نرمافزار(multi-SDN)
امین زنداقطاعی - دکتر وحید ستاری نائینی امین زنداقطاعی - وحید ستاری نائینی -
A perceptual loss for screen content image super-resolution
Hossein Sekhavaty-Moghadam - Marzieh Hosseinkhani - Dr Azadeh Mansouri
تاثیر مدیریت دانش مشتری بر توسعه محصول جدید و نوآورانه با رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری با استفاده از حداقل مربعات جزئی: مطالعۀ موردی شرکت کاله
دکتر آرش خسروی - سیده فاطمه حسینی - دکتر مرتضی رجب زاده آرش خسروی - سیده فاطمه حسینی - مرتضی رجب زاده -
تحلیل سازههای موثر بر پذیرش فناوری بلاکچین و استفاده از آن در صنعت بیمه ایران با استفاده از تکنیک معادلات ساختاری (مطالعه موردی: شرکت کارگزاری رسمی بیمه زندگی خوب)
احسان هنری - آفرین اخوان
Open-domain question classification and completion in conversational information search
Omid Mohammadi Kia - Mahmood Neshati - Mahsa Soudi Alamdari
یک روش انتخاب ویژگی نیمهنظارتی جدید بر اساس منظمسازی هسین
دکتر راضیه شیخ پور راضیه شیخ پور -
Samin Hamayesh - Version 40.3.1