0% Complete
فارسی
Home
/
پانزدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
Aspect-Based Sentiment Analysis of After-Sales Service Quality: A Case Study of Snowa and Competitors Using Digikala Reviews
Authors :
Safiyeh Samadanian
1
Marjan Kaedi
2
1- دانشگاه اصفهان/گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان
2- دانشگاه اصفهان
Keywords :
After-Sales Service،Aspect-Based Sentiment Analysis،Deep Learning،Multi-Label Classification
Abstract :
In recent years, aspect-based sentiment analysis has gained attention as a method for processing and summarizing customer reviews. This type of analysis aims to answer two main questions: First, which aspect of the product is the review referring to? Second, what is the customer’s sentiment towards that aspect? Given the importance of after-sales service quality in customer satisfaction, this study examines an aspect-based analysis of a set of reviews from Digikala regarding the after-sales service quality of three washing machine brands, including Snowa and its two competitors. Deep learning models are implemented and evaluated based on example-based and label-based metrics. At the end, an analysis is conducted on customer satisfaction with the quality of after-sales services for the three selected brands.
Papers List
List of archived papers
جانمایی توزیعشده محتوا برای ذخیرهسازی موقت در شبکههای سلولی کوچک با حضور کاربران مخرب
زهرا رشیدی - دکتر وصال حکمی - حانیه سلمانطاهری زهرا رشیدی - وصال حکمی - حانیه سلمانطاهری -
NFV-Based Distributed Service Function Chaining with Imperfect Information
Mahsa Alikhani - Marzieh Sheikhi - Dr Vesal Hakami
طراحی و کنترل تطبیقی اورتز رباتیک پایین تنه با استفاده کنترلر منطقی قابل برنامه ریزی و رابط انسان با ماشین
فرهاد عظیمی فر - ستایش کرمی - نیایش امینی
بهبود هزینههای تراکنش در معماری مدیریت زنجیرهی تامین مبتنی بر زنجیرهی بلوکی
مژگان نوروزی نژاد - دکتر زهرا موحدی مژگان نوروزی نژاد - زهرا موحدی -
StockFM: پیش بینی قیمت بازار بورس ایران به کمک مدل بنیادین سری زمانی
فاطمه چیت ساز - سامان هراتی زاده
LuckyAgent2022: A Stop-Learning Multi-Armed Bandit Automated Negotiating Agent
Arash Ebrahimnezhad - Faria Nassiri-Mofakham
Design and modeling of a waiter robot
Amin Mohammadnejad - Hami Tourajizadeh
Analysing effect of news polarity on stock market prediction: a machine learning approach
Golshid Ranjbaran - Dr Mohammad-Shahram Moin - Dr Sasan H Alizadeh - Dr Abbas Koochari
DynamicEvoStream : خوشه بندی پویای جریان داده تکاملی در زمانهای بیکاری
زهرا عمیقی - مرتضی یوسف صنعتی - میرحسین دزفولیان
An approach to model the optimal service provisioning in vehicular cloud networks
Farhoud Jafari Kaleibar - Maghsoud Abbaspour
more
Samin Hamayesh - Version 41.3.1