0% Complete
فارسی
Home
/
پانزدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
Aspect-Based Sentiment Analysis of After-Sales Service Quality: A Case Study of Snowa and Competitors Using Digikala Reviews
Authors :
Safiyeh Samadanian
1
Marjan Kaedi
2
1- دانشگاه اصفهان/گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان
2- دانشگاه اصفهان
Keywords :
After-Sales Service،Aspect-Based Sentiment Analysis،Deep Learning،Multi-Label Classification
Abstract :
In recent years, aspect-based sentiment analysis has gained attention as a method for processing and summarizing customer reviews. This type of analysis aims to answer two main questions: First, which aspect of the product is the review referring to? Second, what is the customer’s sentiment towards that aspect? Given the importance of after-sales service quality in customer satisfaction, this study examines an aspect-based analysis of a set of reviews from Digikala regarding the after-sales service quality of three washing machine brands, including Snowa and its two competitors. Deep learning models are implemented and evaluated based on example-based and label-based metrics. At the end, an analysis is conducted on customer satisfaction with the quality of after-sales services for the three selected brands.
Papers List
List of archived papers
Human Resource Allocation to the Credit Requirement Process, A Process Mining Approach
Omid Mahdi Ebadati - Mohammad Mehrabioun - Shokoofeh Sadat Hosseini
حفظ حریم خصوصی در انتشار نسخه های متوالی دادههای شبکه اجتماعی با امکان افزایش یال
طاهره سرزهی - دکتر مهری رجایی طاهره سرزهی - مهری رجایی -
بکارگیری الگوریتم بهینه سازی فاخته و منطق فازی به منظور بهبود زمانبندی وظایف در محیط محاسبات مه
فاطمه دوامی - حمید جلیلوند - فاطمه نجفی
پیاده سازی سیستم پیش بیمارستانی یافت آمبولانس مناسب در محیط رایانش ابری با استفاده از شبیه ساز کلودسیم
ریحانه حسن رحیمی - فهیمه یزدان پناه
PeCoQ: A Dataset for Persian Complex Question Answering over Knowledge Graph
Romina Etezadi - Mehrnoush Shamsfard
سیستم توصیه گر برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی مبتنی بر الگوریتم جنگل تصادفی
فاطمه رمضانی خوزستانی - مجید رفیعی
ISAAF: بهبود چارچوب مجوز خودتطبیق SAAF با استفاده از پیادهسازی مبتنی بر عامل و مفهوم I-Shairing
الهام معین الدینی - دکتر منیره عبدوس - دکتر اسلام ناظمی
AOV-IDS: Arithmetic Optimizer with Voting classifier for Intrusion Detection System
Amir Soltany Mahboob - Mohammad Reza Ostadi Moghaddam - Shima Yousefi
Aligning the Brick and Mortar cosmetic with digital transformation as the right way to overhaul the In-store Experience
Mehrgan Malekpour - Dr Federica Caboni
پیش بینی گره های رهبر در شبکه های اجتماعی با استفاده از پیش بینی پیوند
روح اله رشیدی - فرساد زمانی بروجنی - محمد رضا سلطان آقایی - هادی فرهادی
Samin Hamayesh - Version 40.3.1