0% Complete
فارسی
Home
/
دوازدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
تاثیر مدیریت دانش مشتری بر توسعه محصول جدید و نوآورانه با رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری با استفاده از حداقل مربعات جزئی: مطالعۀ موردی شرکت کاله
Authors :
آرش خسروی
1
سیده فاطمه حسینی
2
مرتضی رجب زاده
3
1- دانشکده مهندسی، مرکز آموزش عالی محلات، محلات، ایران
2- دانشکده مهندسی، مؤسسه آموزش عالی پویش، قم، ایران
3- 2دانشکده مهندسی، مرکز آموزش عالی محلات، محلات، ایران
Keywords :
توسعه محصول، مدیریت دانش مشتری، نوآوری
Abstract :
شرکتها با نوآوري هاي مستمر سعی میکنند مزایاي رقابتی بدست بیاورند، زیرا معرفی یک محصول جدید به بازار هم هزینه بر است و هم با چالشهاي فراوانی روبروست. امروزه، دانش یک سلاح راهبردی است که منجر به موفقیت در عرصه رقابت میشود و سازمانهایی موفق هستند که به طور مداوم دانش جدید ایجاد و آن را در توسعه محصول خود بکار میبرند. در این پژوهش با هدف بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر توسعه محصول جدید و نوآورانه، از 120 مشتری شرکت لبنی کاله، دادههای مورد نظر، مشتمل بر متغیرهای "ساختار سازمانی"، "حمایت مدیریت سازمان"، "مهارت"، "انگیزه"، "درخت دانش"، "سیستم نرم افزاری"، "مدیریت دانش مشتری" و "توسعه محصول جدید و نوآورانه"، به کمک پرسشنامه جمع آوری شده است. این داده ها با توجه به فرضیات مدل و مدل سازی معادلات ساختاری با روش حداقل مربعات جزیی در نرم افزار Smart PLS پیاده سازی شدند، که تحلیل نتایج، حاکی از مدل مناسب و تاثیرگذاری خوب متغیرها میباشد. طبق نتایج به دست آمده در برازش مدل، تمام متغیرها در تمام حوزهها مقدار روایی و پایایی مناسبی در مدل کسب نمودند. همچنین در اثرات کلی مدل نشان داده شد که تمام روابط و تاثیرگذاریهای متغیرهای مذکور، معنی دار میباشند
Papers List
List of archived papers
شکلدهی سه بعدی پرتو و بهبود نرخ امن در شبکههای مخابراتی بیسیم-تواندادهشده مبتنی بر صفحات بازتابی هوشمند
کوثر انصاری - دکتر مهدی مجیدی
An approach to model the optimal service provisioning in vehicular cloud networks
Farhoud Jafari Kaleibar - Maghsoud Abbaspour
Knowledge gap extraction based on the learner click behavior in interaction with videos using the association rule algorithm
Yosra Bahrani - Omid Fatemi
A Topic Based Method to Classify the Question Clarity in CQA Networks
Alireza Khabbazan - Dr Ahmad Ali Abin
تشخیص بیماری شبکوری با استفاده از ترکیب الگوریتمهای یادگیری عمیق
میثم فتاحی
توسعه ی کارآفرینی دیجیتال در بخش کشاورزی
شایان مظاهری - فاطمه قربانی پیرعلیدهی - فاطمه رزاقی بورخانی
یک رویکرد سریع تحلیل و شناسایی آسیب پذیری Next-Intent در برنامه های کاربردی اندروید
زهرا کلوندی - دکتر مهدی سخائی نیا زهرا کلوندی - مهدی سخائی نیا -
تاثیر مدیریت دانش مشتری بر توسعه محصول جدید و نوآورانه با رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری با استفاده از حداقل مربعات جزئی: مطالعۀ موردی شرکت کاله
دکتر آرش خسروی - سیده فاطمه حسینی - دکتر مرتضی رجب زاده آرش خسروی - سیده فاطمه حسینی - مرتضی رجب زاده -
Paths-oriented Test Data Generation using Genetic Algorithm
Mohammad Reza Hassanpour Charmchi - Dr Bagher Rahimpour cami
Generalized Self-Attentive Spatiotemporal GCN with OPTICS Clustering for Recommendation Systems
Saba Zolfaghari - Seyed Mohammad Hossein Hasheminejad
more
Samin Hamayesh - Version 42.5.2